Haruskah aku ada BLOG!!!????

Adoiiii dekat sebulan dah ak x update aku nya blog nih...
x sempat,x boleh,x da RUANG ,x da tenet,
x dak masa aku nak on9 weiii...
x bleh la aku nak selalu2 updatekan blog nie...
skrang ni ,lepas aku dah dpat sdkit kelbihan nie.
bleh la kut aku selalu2 on9, n updatekan blog nie...
dan mula la plak zaman kerosakkan minda dan matlamat aku kat uitm nie...
hrp x la aku taksub sngat kan... t x siap keja plak kan....
tngok blog org semua pnuh ja, aku nie msih ngan cita lama.... huaaa3.... hahahaha

so aku nak cita sikit la apa bnda yg aku bt di bulan baru n tahun baru nie....
nak nak hbis bulan bru aku nak update kan....
mula2 aku nak ucapkan selamat thun baru pda semua....
semoga thun ni lg baik dri tahun lepas ehhh....
n semua azam,angan2,cita2 hampa semua tercapai lah hndaknya....

n aku nak bgtau yg aku dpat ryuan asrma hrituh...
so x pyah aku nak hbiskan duit sewa rumah or nak mnumpang d bilik andy yg mewah lagi hujung alam tuhh ...
aku dok bilik ngan roomate lma...izz,

baru ja msok 1,2 klas aku dah dpat bersepah2 asgment,,,
mcm2 nak kna bt nih.... adoiii x tau nak mula kat mna...
x da mood nak bt asgment lg nie..
tpi x pa dngan azam thun bru ni..
aku akn try bt trbaik,hahaha konon....\

heammmm aku nak cita gak yg aku balik umah bru nie g hntar mak aku kat airport...
ma aku nak bwak diri merantau kat tmpat org plak kli nie...
dia nak g dok lepak2 kat umah abg,
alang2 bleh tumpang kak sah yg nk g sna kan...
so skrang mak aku dah jdi org serawak la...
x tau la brpa lama mak aku bleh bertahan dok sna kan...
harap2 nnti blik pham lgi la apa aku ckap kan..huhuhuhu....
dan yg sngat teruja sekali,
aku dah dengar desas desus yg abg aku nak beli tket tok aku g sna gak nnti... hua3..
waaaaa x sabo gla nihhh..
arap2 jadi la kan... bila msa x ksah..
janji bleh nek belon g sana...heeeeee(perak)

so sekarang dah penat aku menupdatekan blog nih...
aku nak bt asgment yg x sentuh2 lg nie plak....
eammm post kli nie akux letak pic,
sbb line x brpa nak mengizinkan....
t kcau plak aku nak bt keja..
ok la aku nak choww dulu..
t kalau aku rjin aku update lg...
mgkin bulan deplan plak kut..hahahha
......................................................................................................................


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...