lalalaala.....rindu

heammmm.....
kenapala aku rsa mlas ja nak post kat blog aku nih...
psahal mcm2 bnda nak aku critakan..nak aku kongsikan...
x tau la, ada msalah ada hepy,ada sedey...
yg pnting aku rindu kat mak aku yg nun jauh di prantauan...he3....
mgkin sbb aku ni bnyak berahsia kut kan..
coz tu aku mlas nak cita bnda2 kat blog nih...
x semua bnda kau bleh kngsikan dngan semua kan...
skrang aku lam klas pun dah ok cmbiasa.. mmbr2 klas pun ok,x da mslah...
andy,eira,mek,pia,gda,naim,fzan ,yanie,jj,pdot,nizar n semua2 lah... ok ja
ingat nak sebut ja semua nma, mlas plak nak naip..hahaha
asgment bg??? jngan tnya la dik!! mmg bersepah la... ni sekrangpun aku ngah bt asgment,
stop jap rehat tngan pgang pnsil...
asgment msok x hnti2... mcm orang bli nsi kat uptown... brtur ja tnggu gliran aku siapkan...
dengan dia... bt msa skrang nie ok ja,mcm biasa.. ada la doh skit2 biasa la 2 kan...
hrap dia bleh bntu aku srba sdkit dlam nak urus dri kat sni...
org ckap,ada la org tlg tngok2 kan...kannnnn...heeee
mmg dia sorg yg sngat prihatin.mmg x slah org la ak cri..heeee
insan istmewa utk aku yg sederhana... wahhhhahahahaha..... malu skit!!!~~~

yang lg bestnya skrang aku dah ada kwan krib aku time sklah dlu,
pdot dah stdy ngan aku...
mlam2 slalu gak aku lepak g mkan sma...
rasa mcm dok kat sklah dah...
trubat rindu aku kat bdak2 sklah sp2...
tpi tringat gak kat dak2 lain...
sdar x sdar dah 3 taun kan aku tnggal alam sklah nie...
rsa mcm bru ja aku naik trun tngga g klas,balik bilik ,lepak ngan mmbr2 smua....
mmg knangan yg x bleh dlupakan lah...
serius aku rndu gila punya kat dak2 SP2,cikgu2,smua lah...
bila la bleh jmpa smua blik ehh...
dorm biro blok harmoni 2... 1001 knangan aku kat c2..
mcm2 aku bt, smpai aku bleh trsnyum soang2 ditngah mlam nie...


ni dia brisan biro blok,merangkap roomate aku...
blik tok 30 kmi dok 13 org ja.. mmg keselesaan hak milik la kan...
lagi best dri blik kat u nie... smua nie best2.. enjoy ja dok ngan depa.. x da msalah lngsung...
insan yg trpilih la ktakan, hahahahahaha.....
ni plak mmbr pngawas sklah... pngawas la sngat...
lingkup soang2... konon ja pkai lain pd org.. pdhal sma ja... depa mmbr pngawas, depa gak la mmbr kat asrma pun... sklah laki skit kan... mna yg ada tu la mmbr... x yah nak pilih2..
ha ni plak dak lam bilik ak.. bkn smua mmbr blik, ada gak yg mmbr blik lain...
gila2 smua... ni time nak exam LK klau x slah aku,.. bila la bleh jmpa hmpa smua nie.,...haioshhh
hrap2 reunion ni jdi la.. jngan hngat2 tik ayam ja... bnyak lg pic aku , x dan nak msokkan ja... mlas nak upload tnggu lma2, ngantuk dah nie... t klau rjin aku upload lg k...bye... ngantok2....zzzz



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...