kesempatan dalam berasgment...

yeahhh... dah siap sebhgian keje aku...
sttlekan yg nak dhantar esok dulu,
yg hri lain tepikan kejap ya..
nnti2 saya akan buat..
penat gla ahh hrinie...
pdahal bt asgment biasa ja,
mcm2 jadi,p sana p sini... bt 2 bt ni...
heammm so aku nak cita skit psal kesempatan yg aku ambil time nak siap kan asgment nie...
mula dri semalam lah..
yg si andy bukan main sibuk mengadit la,menaip la bagai
elok2 jam msok kol 12 mlm aku dh TIDO DENGAN TENANG...
ingat nak tido kejap ja, last2 smpai pagi tros...
cik andy tido kol 3lau x silap aku
nasib la otak aku ni cepat berfungsi dlam tdur,
mgkin dia ingat keja aku kna bt kut...
awal2 pgi lgi aku dah bngun..g mndi n bt asgment semua2 tuh...
org lain mengedit mkan hari, aku bt tdi dlam berapa 3 jam ja...
mengarang segala bagai.. nasip la sempat siap...
kuantiti mms sma ngan org lain,
tpi kualiti 2 aku x pasti kan..hahahahaha

dah dlam kol 1 lebih aku siap2 nak g kua print semua bnda tuh...
g la umah eira nak bwa dia g print skli,
tpi.... hampeh,dia pun x siap lagi..agak panazzz dngan mek kat situ.
beria2 sruh aku p, last depa x siap bt lg pun...
so aku ambik kptusan untuk G MANJUNG dulu smentara tunggu dak2 tu siap...
waahahaha...hebat x,mcm manjung tu sebelah rumah plak kan...
saja g jlan sna,alang2 free n toi cal sruh g kat dia smlam klau free...
g la tngok tetamu yg dtang tmpat kta kan...
bkan selalu bleh jumpa...
best gak brak2,tpi x bleh lama, bkan toi yg bz,aku yg bz kna blik nak bt asgment..hee


bergambo jap time jumpa tuh...
sebgai bukti bt ang camar..hehehehe

sempat jgak g PUSING2 TESCO MANJUNG yg baru snagt dbuka tuh...
org punya rmai,bersepah2...mcm x pnah jmpa bngunan biru...apokah???
g jumpa2 Toi jap n trus g LUNCH D MCD....
lunch kol 4 lebih kurang ,juga merangkap srpan pg...hahaha,sory andy,
bla3.... kmi pun blik la nak g truskan niat sebenar...
ambik eira n g print, heammm...
puas hati gak tngok hasil lastminit aku nihh...'
tema work aku kali nie...
'sapa lagi nak letak klau bukan aku sendri'...
ada paham??? x phm sudah...
MAKAN SEBAGAI BDK SRI MNJUNG dengan mmbr2 class lama dan sekarang yg dok lua...
best jgak dok lua kan, melepak dan membuang masa,
smpai lupa aku kna msok dlam sblum kol 11,
sedangkan time tuhh ada lg asgment yg nak kna siapkan..
lengkapkan art journal tu la.. lekat2 smua...rafi2.... srnok ja tau
pastu aku masok sarang cmpaka sri la blik..msok dlam uitm dlam kol 10 lebih cm2...
sebelum nak jijak tham cmpka sari AKU JUMPA DIA dulu...
bg kueh teow tomyam dia tuh...
dia pun bru smpai je...
borak2 jap n trus blik bilik...
hilangkan rindu skit2...heeeee
dan kesempatan yang terakhir adalah ON9 DITENGAH MLAM...
esok ada class kut.....
jom TIDORRRRRRR LAGIIIIII!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...