arrrggggggg!!!!!!

Pukul 5.28 pg,sari berita utama...
arhgggggggg awat aku x bleh tdow lg nihh..
mta cm x mau pjam ja,
daan on off on off lp nih,
pun x jdi gak
ak dah boing thap gaban dah nie,
nak bt apapun aku x tau,
nak mlyan blog nih mcm x da mood ja,
x tau la psai apa...
abenda la yg otak aku pikiaq yg x dpt nak d terjemahkan oleh aku...
tdoq x kna,
on9 x kna,
apa yg kena pun a ku x tau..
haishhhhh.....
dah hbih merata fb aku jelajah,
dah serata org aku add,
walau x knai mna,
x dak kheja la ktakan...
dah la tngah menghitung hari nak blik seri iskandar nih....
cepat pulak aku rsa,mlas plak aku nak smbg stdy nihh...
hidup x dak ktahuan punca,
smua x kna...
serabut otak aku....
wuaaaaaaa!!!!!!
nak men msg smua dah tdoq,
nak chat pun smua dah off9,
apa aku nak bt nihh....
tergru sana,gru sni,
makan iti mkan ini...
x tdoq2 gak...
hmmmmm.
tngok la t lau aku x bleh tdoq gak aku akn bt post yg strusnya,
lau x aku dah pengsan la tu...
heee,byee..
Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...