Ini RUANG ku....

Assalamualaikum...
selepas berkurun aku mggunakan blog ni sebagai diari aku,
akhirnya hari ini aku nak create lagi 1 blog untuk share ngan mmbr2,
memandangkan ramai bertanya mengenai blog aku...

Tapi aku terpaksa mula dripda awal pembikinannya...
n nnti aku plih mna2 post lma aku copy paste kan kat RUANG ni ok...
Entahla ada org nak baca ke tidak,
aku cma nak share je segala
manis masam pahit tawar keje2 n apa sja lah mengenai dri aku yang aku sempat post kan...
Kesnya aku mlas nak berblognges coz aku x de broadband,
cuma gna streamyx kat rmah nie...
time kat rumah bleh la aku update slalu, klau kat u nnti,
nak soh mak aku tlg updatekan....
mmg tnggal sawang la blog ni...
apapun ni adalah 1st post aku sebgai pengenalan k...
harap sesiapa yg mmbaca segala post aku senang hati dan x mau ada yg
nak tersa ka apa ka ok... aku cuma mengisi RUANG yang ada sja...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...